نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

تصاویر چگونگی جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

در این مطلب قصد داریم تا با نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار آشنا شویم پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

 

جابجایی بین انبار

شاید شما در شرکتی حسابدار باشید که بیش از یک انبار در کسب و کار خود دارند و بصورت روزانه و یا هفتگی ،نقل و انتقالاتی بین انبارهای خود دارند. در این گونه موارد جهت ثبت جابجایی های بین انبارها در نرم افزارهای حسابداری از حواله بین انبارها استفاده می نماییم.در ادامه این مطلب نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار را بررسی می‌نماییم.

 

 

جهت شرکت در دوره جامع سپیدار کلیک نمایید

نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

در نرم افزار سپیدار جهت جابجایی بین انبار ،ابتدا از منوی اصلی نرم افزار ،بر روی ماژول تامین کنندگان و انبار کلیک کرده و سپس از بخش عملیات ،بر روی آیتم خروج انبار جدید کلیک می کنیم.

 

 

تصاویر نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

 

 

حال از پنجره باز شده ابتدا از بخش بالایی آن ،نوع خروج انبار را بر روی انتقال بین انبار قرار داده و سپس انبار مبدا و مقصد را از کادرهای مشخص شده انتخاب می‌نماییم.

در نهایت بعد از مشخض کردن تاریخ جابجایی و اقلام مدنظر به همراه مقادیر آن ها بر روی گزینه ذخیره کردن کلیک می نماییم. (تصویر زیر)

 

 

تصویر نحوه جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

 

 

بعد از ذخیره کردن خروج انبار هنوز کار به اتمام نرسیده است (خیلی از حسابداران تا همین مرحله بسنده میکنند و انتقالی انجام نمیگیرد).

بعد از ذخیره کردن نوبت به صدور رسید انبار برای انبار مقصد می‌رسد و کافیست در همان پنجره از آیکون های بالایی بر روی آیتم صدور و مشاهده رسید انتقال بین انبار کلیک نماییم. (تصویر زیر)

 

چگونگی جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

 

که به تبع آن پنجره زیر باز می گردد و میتوانیم با ذخیره نمودن این پنجره عملیات خود را به اتمام برسانیم و جابجای بصورت کامل برای ما اتفاق بیوفتد.

 

 

تصویر چگونگی جابجایی بین انبار در نرم افزار سپیدار

 

 

تنها نکته مهم دیگری که وجود دارد ،انتخاب حساب معین مربوط به انتقال انبار می‌باشد که با نظر مدیرمالی شرکت می توانید آن را مشخص نمایید و البته در دوره جامع نرم افزار سپیدار نیز به طور کامل درباره تنظیمات و نکات کلیدی مربوط به آن توضیح داده ایم.

 

جهت شرکت در دوره جامع سپیدار کلیک نمایید

 

بدین ترتیب با نحوه جابجایی بین انبارها در سیستم سپیدار آشنا شدیم و امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟