دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو

تصویر دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم تا با دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو آشنا شویم که به کار بردن آنها در حین کار حسابداری ،سرعت عمل مارا دوچندان خواهد کرد. پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

اهمیت بکار بردن کلیدهای میانبر

ارزش کار یک حسابدار ،زمانی بیشتر به چشم خواهد آمد که ویژگی های خاص خود را داشته باشد و او را متمایز از سایر حسابدارا نشان دهد. یک ویژگی بسیار خوب و واجب برای یک حسابدار خبره ،سرعت عمل مناسب میباشد که بسیار تاثیرگذار می باشد.تفاوت یک حسابدار معمولی با یک حسابدار چابک بسیار زیاد هست و هرچه شما سرعت عمل بیشتری حین کار داشته باشید ،نگاه متفاوت تری نسبت به شما ومهارتتان خواهند کرد.

از آنجایی که در طول روز، بیشتر اوقات حسابداران با نرم افزار حسابداری سپری میشود ،پس سرعت عمل کار با نرم افزارهای حسابداری اهمیت ویژه تری پیدا خواهد کرد . زمانی که ما از کیبورد بجای ماوس استفاده کنیم این قضیه تا حدود زیادی برطرف خواهد شد و کلی به سرعت عمل ما اضافه خواهد شد. یکی از راه های افزایش سرعت عمل حین کار با نرم افزارهای حسابداری شناخت کلید میانبرهای نرم افزار های حسابداری میباشد. در این آموزش قصد داریم تا دو تا از پر استفاده ترین کلید میانبرهای نرم افزار هلو را به شما آموزش دهیم تا سرعت عمل شما هم حین کار تا درصدی افزایش یابد.

 

 

کلید میانبر اول ، گزارش گیری از صورتحساب اشخاص (معین اشخاص)

یک از پراستفاده ترین گزارشات حسابداری ، معین اشخاص می باشد که در نرم افزار هلو میتوانیم با فشردن کلید ترکیبی ctrl + m ، پنجره مربوط به این گزارش را در کسری از ثانیه بیاوریم و سپس بعد از انتخاب طرف حساب خود ،گزارش خود را دریافت نماییم.

 

 

تصاویر دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو

 

 

کلید میانبر دوم ، گزارش گیری از صورت حساب بانکی

گزارش پراستفاده دیگر ،حین کار ،گزارش صورتحساب بانکی می باشد که در نرم افزار هلو میتوانیم با فشردن کلید ترکیبی ctrl + v ،پنجره مربوط به این گزارش پراستفاده دیگر را ظاهر نماییم و بعد از انتخاب حساب بانکی مورد نظرمان ،گزارش بانکی را دریافت نماییم.

 

 

تصاویر چگونگی دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو

 

 

امیدواریم مقاله دو کلید میانبر مهم در نرم افزار هلو ،برای شما کاربران عزیز وبسایت مفید بوده باشد. در پایان یک پیشنهاد بسیار ویژه برای شمایی که بدنبال پیشرفت در نرم افزارهای حسابداری هستید داریم و آن هم تخفیف ویژه 50 درصدی برای دوره جامع هلوکاران هوشمند میباشد. این دوره بی نظیر ،نکاتی را در خصوص نرم افزار هلو به شما اموزش میدهد که در هیچ آموزش دیگری نمیتوانید آن را بیابید.

 

همین الان میخواهم در دوره هلوکاران هوشمند شرکت کنم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟