گزارش سود و زیان در سپیدار

تصویر گزارش سود و زیان در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه گزارش سود و زیان در سپیدار آشنا بشویم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

 

گزارش سود و زیان چیست

یکی از مهم ترین گزارشات حسابداری بدون شک ،گزارش سود و زیان میباشد که حسابدار یک شرکت بایستی بصورت مرتب و هر ماه ،این گزارش مهم را به کارفرما ارائه نمایند. گزارش سود و زیان به ما کمک می کند تا عملکرد کلی شرکت را از نظر میزان سود و زیان در بازه ای مشخص بررسی کنیم و در ادامه به علل افزایش و یا کاهش سود بپردازیم.

پیشتر این گزارش مهم را حسابداران و مدیران مالی ،بصورت دستی و با زحمت فراوانی تهیه و تنظیم میکردند اما به ورود نرم افزارهای حسابداری ،کار بسیار ساده تر شده و بصورت اتوماتیک این محاسبات انجام میگردد.
در این مقاله،تهیه این گزارش را در نرم افزار سپیدار آموزش خواهیم داد.

 

 

 

گزارش سود و زیان در سپیدار

برای گزارش گیری ابتدا از ماژول های سپیدار بر روی ماژول ،شرکت کلیک کرده و بخش فهرست بر روی گزینه گزارش ساز کلیک میکنیم. (تصویر زیر)

 

تصویر گزارش سود و زیان در سپیدار

 

 

سپس از منوی باز شده ،ابتدا بخش حسابداری را باز نموده (کلیک بر روی +) ،سپس بر روی آیتم صورت سود و زیان دوبار کلیک میکنیم تا وارد پنجره مربوطه شویم.

 

 

تصویر چگونگی گزارش سود و زیان در سپیدار

 

حال از پنجره باز شده کافیست بازه مورد نظر خود را وارد نماییم تا نرم افزار بصورت اتوماتیک ،فقط در بازه مدنظرمان گزارش سود و زیان را محاسبه و نمایش دهد. در پایان بر روی گزینه تایید کلیک مینماییم.

 

 

تصویر نحوه گزارش سود و زیان در سپیدار

 

 

و در نهایت تصویر زیر ،گزارش سود و زیان را به ما نمایش خواهد داد که البته در سیستم ما ،اطلاعاتی ثبت نشده و به همین دلیل ،تمامی اعداد صفر نمایش داده شده اند.

 

تصاویر چگونگی گزارش سود و زیان در سپیدار

 

 

بدین ترتیب با نحوه گزارش صورت سود و زیان در نرم افزار حسابداری سپیدار اشنا شدیم و امیدوارم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. در پایان برای شمایی که تا انتها این آموزش را دنبال کردید پیشنهاد ویژه ای داریم و آن هم تخفیف ویژه 50درصدی برای دوره جامع نرم افزار سپیدار میباشد.

 

برای استفاده از تخفیف ویژه کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟