نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار

تصویر نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار آشنا شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

وصول چک پرداختی

طبیعتاً همیشه چک هایی برای پرداخت در مجموعه ها وجود دارد و به معمولاٌ به محض وقوع سررسید ،مبالغ چک ها از بانک کسر می گردد. ما نیز بعنوان یک حسابدار ،موظف هستیم تا اطلاعات تمامی چک ها را در سیستم ثبت نموده و در موقع سررسید ،وصولی و یا برگشتی آنهارا ثبت نماییم. در این مقاله ،با وصولی چک های از نوع پرداختی در سپیدار سیستم آشنا می شویم.

 

 

همین الان میخواهم با تخفیف 50درصدی در دوره سپیدار شرکت کنم

 

 

نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار

در سپیدار برای ثبت وصولی چک های از نوع پرداختی ،ابتدا از منوی اصلی ،بر روی گزینه دریافت و پرداخت کلیک کرده و از بخش عملیات آن بر روی گزینه وصول چک پرداختنی کلیک می کنیم.

 

 

تصاویر نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار

 

 

 

حال از پنجره باز شده ،اطلاعات را وارد می کنیم. حساب بانکی که چک را از آن پرداخت کرده ایم را انتخاب می کنیم. پلاس زرد رنگ را کلیک می کنیم و چک پرداختی مد نظرمان را انتخاب می کنیم. در نهایت کافیست بر روی گزینه ذخیره کلیک کنیم تا چک پرداختی ما ،وصول گردد.

 

 

تصویر وصول چک پرداختی در سپیدار

 

 

بدین ترتیب ،چک مد نظر ما وصول میگردد. حال اگر زمانی دچار اشتباه شدیم و خواستیم این چک را از حالت وصولی خارج نماییم ،کافیست از منوی اصلی بر روی گزینه دریافت و پرداخت کلیک کرده و این با از بخش فهرست ،بر روی گزینه وصول چک پرداختنی کلیک نماییم.

 

تصویر نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار سیستم

 

 

چک های وصولی پرداختی ظاهر میگردد ،و می توانیم با کلیک راست ،گزینه حذف را انتخاب کرده و آنهارا از حالت وصولی خارج کنیم.
بدین ترتیب با نحوه وصول چک های پرداختی در نرم افزار سپیدار سیستم آشنا شدیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

یک هدیه ویژه برای شمایی که تا انتها این آموزش را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف ویژه 50 درصدی دوره آموزش نرم افزار سپیدار می باشد.

 

همین الان میخواهم با تخفیف 50درصدی در دوره سپیدار شرکت کنم

 

One thought on “نحوه وصول چک پرداختی در سپیدار

  1. حمید تشکر میگوید:

    سلام و خسته نباشید
    تعدادی چک درسال 1401 به طرف مقابل داده شده و ثبت آن در سپیدار انجام شده و تاریخ سررسید (وصول چک ها) برای سال 1402 هست. در قسمت وصول چک ، چک هایی که سال 1401 صادر شده قابل مشاهده نیست و نمیشه وصول چک را صادر کرد
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟