ایجاد درختواره حسابها در سپیدار

تصویر درختواره حسابها در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه ایجاد درختواره حسابها در سپیدار آشنا شویم .پس تا پایان آموزش همراه ما باشید.

 

 

درختواره حسابها

هر نرم افزار حسابداری ،یک بخشی را دارد تا بتوانیم تمامی سرفصل های حسابداری را در آن بصورت یکجا مشاهده نماییم. مشاهده سرفصل های حسابداری و مرور آنها داخل نرم افزار به شما یک دید مناسب حسن کار با نرم افزار حسابداری میدهد و پیشنهاد میشه که اگر برای اولین بار با نرم افزاری کار می کنید ،یکبار سرفصل های آن را کامل بررسی کنید تا در ادامه روند کارتان راحت تر گردد.

 

همین الان میخواهم در دوره جامع نرم افزار سپیدار شرکت نمایم

 

 

درختواره حسابها در سپیدار

در سپیدار سیستم ،سرفصل های حسابداری با نام درختواره حسابها شناخته میشود. در سپیدار شما میتوانید ،کدینگ دلخواه خود را در نرم افزار تعریف کرده و با آن کار کنید. در عین حال میتوانید از کدینگ های پیش فرض خود نرم افزار استفاده نمایید که استاندارد هستند. در سپیدار کدینگ های بازرگانی ،خدماتی،تولیدی و پیمانکاری بصورت پیش فرض موجود هستند و شما میتوانید از طریق منوی حسابداری و بخش درختواره حسابها ،به این قسمت دسترسی پیدا کنید. (تصویر زیر)

 

 

تصاویر درختواره حسابها در سپیدار

 

 

حال میتوانید بر روی لوگو سپیدار کلیک کنید و از بخش باز شده ،درج حسابهای پیش فرض را انتخاب کنید . هر کدام از کدینگ های بازرگانی ،خدماتی ،پیمانکاری و تولیدی را در کسب و کارهای مربوط به خودشان استفاده میکنیم و کاملترین کدینگ بخش پیمانکاری می باشد.

 

 

 

 

 

اگر در حال آموزش و یادگیری هستید پیشنهاد می کنیم حتماٌ تمامی بخش های درختواره حسابهارا مرور کنید و ماهیت های آنها را بررسی نمایید. حسابها در سپیدار ردر سه سطح گروه و کل و معین می باشند که گوی های سبز رنگ ،سطح گروه را نمایش می دهند ،گوی های زرد رنگ سطح کل و گوی های بنفش سطح معین را به ما نشان می دهند.

 

 

تصویر ایجاد درختواره حسابها در سپیدار

 

 

بدین ترتیب با نحوه ایجاد کدینگ در نرم افزار سپیدار آشنا شدیم .امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

در پایان یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این اموزش را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف ویژه برای دوره جامع نرم افزار سپیدار می‌باشد.

 

همین الان میخواهم از تخفیف ویژه استفاده کنم

 

 

1 دیدگاه برای “ایجاد درختواره حسابها در سپیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟