صدور پیش فاکتور در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه صدور پیش فاکتور در سپیدار و همچنین تبدیل پیش فاکتور به فاکتور آشنا شویم. پس تا پایان همراه ما باشید.

 

پیش فاکتورها

بطور کلی پیش فاکتورها برای اعلام قیمت کالاها برای مشتریان و اشخاص صادر می گردد و یک فاکتور صوری به حساب می آید که در گردش انبار هیچ تاثیری ندارد.
این یعنی هیچ اصراری نیست که برای نعیین وضعیت پیش فاکتورها در صورت عدم تبدیل به فاکتور فروش از سیستم حذف شوند.

 

جهت شرکت در دوره جامع کلیک نمایید

 

صدور پیش فاکتور در سپیدار

در نرم افزار حسابداری سپیدار ،برای صدور پیش فاکتور ،ابتدا از منوی اصلی بر روی ماژول مشتریان و فروش کلیک می کنیم و سپس از بخش عملیات ،بر روی گزینه پیش فاکتور جدید ،کلیک می کنیم.

 

تصاویر صدور پیش فاکتور در سپیدار

 

سپس پنجره زیر باز خواهد شد که شامل قسمت های متفاوتی می باشد. از بخش مشتری ،نام مشتری را وارد می کنیم و از بخش نوع فروش ،گزینه مدنظر را وارد می نماییم.
یک تاریخ اعتبار برای پیش فاکتور لحاط می کنیم که برای مثال در تصویر زیر ما مدت 10 روز را برای پیش فاکتور لحاظ کرده ایم. در کل تاریخ اعتبار برای پیش فاکتورها به دلیل تغییرات قیمت کالاها ،مورد بسیار مهمی به حساب می آید.

سپس اقلام مدنظر مشتری را به همراه تعداد و فی واحد وارد کرده و اگر پیش فاکتور ،نخفیف یا اضافاتی داشت ،از بخش انتهایی پنجره ،مقادیر آن هارا وارد می نماییم و در نهایت می توانیم پیش فاکتور خود را ذخیره نماییم.

 

تصویر صدور پیش فاکتور در نرم افزار سپیدار

 

بدین صورت پیش فاکتورها در نرم افزار سییدار ثبت می گردند. برای تبدیل پیش فاکتورها یه فاکتور فروش ،از منوی اصلی بر روی ماژول مستریان و فروش کلیک کرده و از بخش فهرست ،بر روی پیش فاکتورها کلیک می کنیم.

پس از انتخاب پیش فاکتور مدنظر در پنجره باز شده بر روی علامتی که در تصویر زیر مشخص کرده ایم (تبدیل به فاکتور) کلیک می نماییم و تایید می کنیم.

 

تصویر صدور پیش فاکتور در سیستم سپیدار

 

پس از تایید پنجره فاکتور باز خواهد شد و اگز مقادیر وارد شده تغییراتی لازم داشت ،آنهارا می توانیم تغییر دهیم و بدین راحتی فاکتور فروش ما در سیستم ثبت خواهد شد.

 

صدور پیش فاکتور در سپیدار سیستم

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید برای مشاهده فیلم های آموزش نرم افزار سپیدار به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید. کافیست برای پیوستن به پیج ،بر روی این لینک کلیک کنید.

 

مقاله پیشنهادی برای مطالعه : آموزش تعریف حساب بانکی در سپیدار

1 دیدگاه برای “صدور پیش فاکتور در سپیدار

  1. اشتراک ها: نحوه صدور فاکتور فروش در سپیدار | توضیح تمامی کادرها | آموزش نرم افزار حسابداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟