صدور فاکتور فروش در هلو

تصاویر صدور فاکتور فروش در هلو

در این مقاله با نحوه صدور فاکتور فروش در هلو آشنا می شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

فاکتور فروش

یکی از اصلی ترین وظایف نرم افزارهای مالی ،صدور انواع و اقسام فاکتورها برای مجموعه می باشد که شامل فاکتورهای خرید،فروش یا برگشت از خرید و فروش ، فاکتور امانی ،ضایعات و همچنین پیش فاکتورها می باشد.
در نرم افزار های مختلف اغلب بعد از صدور فاکتور فروش ،خروج کالا در انبار اتفاق میوفتد و در نرم افزار هلو نیز به همین صورت می باشد.

 

نحوه صدور فاکتور فروش در هلو

در نرم افزار حسابداری هلو برای صدور انواع و اقسام فاکتورها ،از منوی اصلی نرم افزار ،بر روی گزینه فاکتور کلیک می نماییم.(تصویر زیر)

 

تصویر نحوه صدور فاکتور فروش در هلو

 

 

همانطور که ملاحظه خواهید کرد، فرمی به شکل زیر برای ما باز خواهد شد که شامل چند کادر می باشد. از قسمت بالایی فاکتور ،ابتدا نوع فاکتور را انتخاب می کنیم که فروش است.
از بخش طرف حساب، شخص خریدار را انتخاب می کنیم. اگر شخص خریدار را از قبل در سیستم نداشتیم، می توانیم 2 بار کلید F7 را بزنیم تا پنجره تعریف طرف حسابها برای ما ظاهر شود و آنرا تعریف کنیم.

از بخش تاریخ ،طبیعتاً تاریخ صدور فاکتور را به درستی وارد می نماییم و سپس از بخش نام کالا ،کالاهای به فروش رفته را انتخاب می نماییم ،در ستون تعداد ، تعداد را وارد می کنیم و از ستون فی واحد ،قیمت هر یک عدد از کالاها را وارد کرده ،و در نهایت پس از چک کردن تمامی اقلام ، بر روی گزینه تایید کلیک می کنیم.

 

تصویر صدور فاکتور فروش در نرم افزار هلو

 

حال پنجره نحوه تسویه برای ما باز خواهد شد و نوع دریافتی خود را در این بخش مشخص می کنیم.
اگر طرف حساب مبلغی را فعلاً پرداخت نکرده باشد ،تمامی مبلغ را در قسمت نسیه وارد می کنیم. در این مثال نوع تسویه بصورت کارتخوان بوده است. در بخش بالایی پنجره می توانید مشخص کنید که بعد از بستن این پنجره چه مواردی چاپ گردند.
در نهایت پنجره را تایید می کنیم.

 

بیشتر بخوانبد: دریافت از طرف حساب در هلو

تصویر صدور فاکتور فروش در سیستم هلو

 

و همانطور که ملاحظه می کنید ،سند حسابداری این فاکتور بصورت زیر خواهد بود که یک سند بابت فاکتور فروش و یک سند هم بابت نحوه دریافت ،ثبت شده است.

 

تصاویر صدور فاکتور فروش در هلو

 

بدین ترتیب با نحوه صدور فاکتور فروش و پنجره تسویه در نرم افزار حسابداری هلو آشنا شدیم. شما می توانید برای مشاهده فیلم های آموزشی رایگان نرم افزار هلو ،به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید ،برای مشاهده پیج ،بر روی این لینک کلیک کنید.

One thought on “صدور فاکتور فروش در هلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟