تعریف کاربر جدید در سپیدار

تصاویر چگونگی تعریف کاربر جدید در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه تعریف کاربر جدید در سپیدار آشنا شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

تعریف کاربران در نرم افزارهای حسابداری

شاید شما در جایی مشغول به کار باشید که نیاز باشد علاوه بر حسابداری مجموعه و یا عوامل مالی ،کارمندان دیگری هم به نرم افزار دسترسی داشته باشند. مثلاٌ شاید نیاز باشد که تنها کارمند فروش ،فاکتورها و یا پیش فاکتورها را صادر نماید و یا مواردی شبیه به این . برای همچین مواردی ما نیاز داریم که آنهارا به عنوان کاربر در نرم افزارهای حسابداری تعریف نماییم تا فقط و فقط به قسمت مدنظر کاریشان دسترسی داشته باشند نه تمامی بخش ها.

 

 

 

صفر تا صد سپیدار (تصویری)

 

تعریف کاربر جدید در سپیدار

در نرم افزار حسابداری سپیدار برای تعریف کاربران ،ابتدا از طریق بخش عملیات ماژول تنظیمات ،بر روی گزینه کاربر جدید کلیک می نماییم (مانند تصویر زیر)

 

 

 

تصویر تعریف کاربر جدید در سپیدار

 

 

حال پنجره زیر را مشاهده خواهید نمود که شامل چند کادر می باشد.
از کادر اول ،نام و نام خانوادگی کاربر و یا همان کارمند مدنظر را وارد می نماییم. از بخش نام کاربری و کلمه عبور ،یک نام کاربری و کلمه عبور انتخاب می نماییم ،سپس از بخش حقوق دسترسی می توانیم دسترسی به قسمت های مختلف را برای این کارمند فعال نماییم. کافیست که از بخش درختی ،بخش مدنظر را پیدا کرده و 2 بار بر روی آن کلیک کنیم و یا اینکه با فشردن کلیک راست ،دسترسی را فعال نماییم تا تیک آن زده شود.
در نهایت می توانیم کاربر را ذخیره نماییم و ازین پس این دسترسی را به کارمندها بدهیم.

 

تصاویر تعریف کاربر جدید در سپیدار

 

 

اگر به هر دلیلی خواستید اطلاعات کاربران را مشاهده نمایید و یا اینکه ویرایش و حذفشان کنید از بخش فهرست ماژول تنظیمات ،بر روی کاربران کلیک می نماییم.

 

 

 

تصویر چگونگی تعریف کاربر جدید در سپیدار

 

 

بدین ترتیب با نحوه تعریف کاربران در نرم افزار حسابداری سپیدار آشنا شدیم و نحوه دسترسی دادن به آن ها را بررسی نمودیم. در پایان یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم.

 

برای مشاهده کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *