تسویه کارتخوان در سپیدار

تصاویر تسویه کارتخوان در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه تسویه کارتخوان در سپیدار آشنا شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

 

تسویه کارتخوان چیست ؟

همانطور که احتمالاً می دانید ،زمانی که وجهی توسط دستگاه کارتخوان پرداخت می شود ،آن وجه در روز کاری بعدی به حساب بانکی متصل به کارتخوان واریز می گردد (بلافاصله واریز نمیشود). در نرم افزار حسابداری سپیدار نیز ما می توانیم وجه های دریافتی که بصورت کارتخوان بوده را بدون اینکه مستقیماً به بانکمان واریز شوند ثبت نماییم و هر زمانی که واریز شد ،به بانک واریز نماییم.

چنین امکانی در اکثر نرم افزار های حسابداری وجود ندارد اما در سپیدار می توانیم این کار را انجام دهیم.

 

 

 

 

نحوه تسویه کارتخوان در سپیدار

در نرم افزار سپیدار ،بعد از اینکه ما رسید دریافتی را از نوع کارتخوان ثبت کردیم ،برای واریز رسیدهای دریافت از نوع کارتخوان ،ابتدا از منوی اصلی بر روی گزینه دریافت و پرداخت کلیک می نماییم و از بخش عملیات آن بر روی تسویه کارتخوان جدید کلیک می نماییم.

 

 

تصویر تسویه کارتخوان در سپیدار

 

 

 

پنجره ای به فرم زیر باز خواهد شد و ابتدا از کادر دستگاه کارتخوان ،دستگاه کارتخوان مدنظر را انتخاب می نماییم. در کادر تسویه تا تاریخ ،رسیدهایی را که میخواهیم تا تاریخ خاصی تسویه کنیم مشخص می نماییم و سپس بر روی نمایش اقلام کلیک می نماییم تا رسیدهای دریافت برای ما ظاهر گردند.
در پایان می توانیم بر روی گزینه ذخیره کلیک کنیم تا عملیات انجام گردد.

 

تصویر نحوه تسویه کارتخوان در سپیدار

 

 

بدین ترتیب رسیدهای دریافت از نوع کارتخوان تسویه می گردند و به بانک متصل به کارتخوان واریز می گردند. در صورتی که تمایل داشتید تا تسویه های کارتخوان را مشاهده نمایید ،از منوی اصلی بر روی گزینه دریافت و پرداخت کلیک کرده و از بخش فهرست بر روی تسویه های کارتخوان کلیک می نماییم.

 

 

تصویر چگونگی تسویه کارتخوان در سپیدار

 

 

بدین ترتیب با نحوه تسویه کارتخوان در نرم افزار سپیدار آشنا شدیم. یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم.

 

برای مشاهده کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟