نحوه ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو را آموزش دهیم پس تا پایان آموزش همراه ما باشید.

 

 

آموزش ویدئویی (ثبت هزینه)

ثبت نام دوره جامع

 

هزینه ها در حسابداری

در هر مجموعه ای اعم از کوچک و بزرگ (شرکت ها ، کارخانه ها ، فروشگاه ها و … ) همیشه هزینه هایی بعنوان سربار و یا غیر سربار وجود دارد. هزینه های سربار بیشتر برای صنایع و تولیدی ها معنا دارد اما هزینه های غیرسربار در تمامی صنف ها همیشه بوده و هست.

در نرم افزار های  حسابداری ، تمامی هزینه ها بایستی به صورت تفکیک شده و درست ثبت شود تا در نهایت خروجی و گزارش منظم حاصل گردد که بتوانیم با استفاده از همین گزارشات ، برنامه های آینده را برای مجموعه مشخص تر نماییم.

 

نحوه ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو

در نرم افزار حسابداری هلو ، برای ثبت هزینه ها  2 راه موجود است .
راه اول که کمتر استفاده می شود ، ثبت هزینه ها از طریق صدور سند دستی می باشد که به مانند اصول حسابداری این کار را انجام می دهیم و همیشه هزینه را به عنوان بدهکار در نظر می گیریم .

برای موارد به خصوصی ثبت هزینه ها در نرم افزار حسابداری هلو تنها از طریق سند دستی امکان پذیر است. مانند هزینه ای که به صورت نسیه برای مجموعه انجام شده باشد.

 

اما راه دوم به مراتب بسیار سریع تر و راحت تر از راه اول می باشد و آن ثبت هزینه ها از طریق امور مالی نرم افزار می باشد.
همانطور که می دانید امور مالی قلب هر نرم افزار حسابداری به شمار می رود و بیشتر برای راحت تر کردن کار در نرم افزارهای حسابداری طراحی و ایجاد می گردد.

در نرم افزار حسابداری هلو ، برای ثبت هزینه ها ، ابتدا از طریق منوی اصلی نرم افزار ، بر روی گزینه امور مالی کلیک می کنیم ( تصویر زیر )

 

 

 

تصویر آموزش ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو

 

 

حال از میان آیتم های پنجره ، بر روی گزینه پرداخت به … کلیک می نماییم. ( این گزینه فقط مخصوص پرداخت هزینه ها در نرم افزار حسابداری هلو می باشد )

 

تصویر آموزش ثبت هزینه ها در هلو

 

 

حال نوع حساب و هزینه مورد نظر را انتخاب می کنیم و همچنین مبلغ پرداختی و نوع پرداخت را در داخل پنجره مشخص می نماییم.
در اینجا برای مثال ، نوع هزینه را هزینه حمل در نظر گرفته ایم.

توجه داشته  باشید که اگر هزینه ای که می خواهید در نرم افزار هلو ثبت نمایید در سیستم تعریف نشده بود ، باید از قسمت سرفصل جدید آن هزینه را تعریف نمایید.

 

برای خوانده مقاله مربوط به تعریف سرفصل جدید در نرم افزار هلو کلیک نمایید

 

 

تصویر چگونگی ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو

 

 

به همین ترتیب با نحوه ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو آشنا شدیم.
امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد.

 

یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها مقاله را دنبال کردید :

دوره صفرتاصد نرم افزار هلو ویژه بازارکار را با 50% تخفیف تهیه نمایید و به تسلط ایده آلی دست پیدا کنید.

توجه کنید : در این دوره رویداد های مالی یک شرکت را از بدو تاسیس تا بستن حسابها بررسی کرده ایم. یعنی بهنرین مدل آموزش پروژه محور

 

همین الان میخوام در نرم افزار هلو حرفه ای بشوم

One thought on “نحوه ثبت هزینه ها در نرم افزار هلو

  1. حبیب میگوید:

    سلام
    شرکت ما ماشینی را از شخصی خریده و بنام شرکت سند زده برای اینکه سند حسابداری را تنظیم کنم نمیدونم باید چیکار کنم یعنی سند حسابداری اصولی ش را نمیدانم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مهدی افشار میگوید:

      سلام و درود.
      باید بعنوان دارایی ثابت در نرم افزار سند حسابداری صادر کنید.
      جهت جلوگیری از هرگونه اشتباهی در صدور اسناد حتماٌ از مدیر مالی مجموعه تون مشورت بگیرید یا به کتاب اصول حسابداری مراجعه کنید.

  2. سحر هاشمی میگوید:

    من همیشه میومدم و همه چیز رو سند دستی میزدم .
    مرسی از توصیحاتتون.
    دوره جامع رو حتما تهیه می کنم با این توضیحات روان

  3. فاطمه محمدی میگوید:

    میبخشید دوره های آموزشیتون هم به همین خوبی ویدیو هست ؟

  4. هاشم محبوبی میگوید:

    ممنون از مقاله خوبتون از دوره آموزشی نهایت استفاده رو بردم خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟