نحوه خام نمودن نرم افزار هلو

تصویر نحوه خام نمودن نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم تا با خام نمودن نرم افزار هلو آشنا شویم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

چرا خام می کنیم؟

خام نمودن نرم افزار هلو معمولاً روی نسخه های آموزشی نرم افزار ،استفاده میگردد و دلیل آن هم این است که هنرجویانی که با نسحه آموزشی هلو تمرین می کنند گاهی برای تمرین بیشتر ،نیاز به خام کردن اطلاعات نرم افزار دارند. یعنی در نسخه های اصلی خیلی این کار انجام نمیگردد مگر اینکه شرایط خاصی باشد.

 

 

 

همین الان میخواهم در دوره هلو شرکت کنم

 

 

چگونگی خام نمودن اطلاعات هلو

خام کردن اطلاعات ،به دو روش می تواند صورت بگیرد. روش اول استفاده از cd نصب نرم افزار هلو می باشد و ما برای خام نمودن اطلاعات هلو ،ابتدا cd نصب نرم افزار را داخل دیسک انداخته ،سپس آن را باز می کنیم تا پنجره زیر برای ما نمایش داده شود. از داخل پنجره بر روی گزینه ابزارهای کمکی کلیک می نماییم.

 

 

 

 

حال از پنجره جدید باز شده می توانید بر روی گزینه اول گزینه یعنی خام نمودن اطلاعات قبلی کلیک کنیم و اطلاعات سرکت مدنظرمان را خام نماییم.

 

 

 

 

روش دوم

این روش خام نمودن اطلاعات در صورتی بیشتر کاربرد دارد که شما به cd نصب نرم افزار دسترسی نداشته باشید و یا به هر دلیلی نتوانید با cd نصب ،اطلاعات را خام نمایید.
برای این منظور ،وقتی شما برای اولین بار یکی از شرکت های نرم افزار هلو را باز می نمایید ،در همان ابتدا که هیچ اطلاعاتی داخل نرم افزار ثبت نشده است ،یک بکاپ از نرم افزار بگیرید. با این کار هر زمان که خواستید اطلاعات نرم افزار را خام نمایید ،کافیست همان بکاپ را بازگردانی کنید تا به همین راحتی اطلاعات شما خام گردد.

 

بدین ترتیب با نحوه خام کردن اطلاعات نرم افزار هلو به 2 روش آشنا شدیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟