نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار

تصویر نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار آشنا شویم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

رسید انبار

در نرم افزار حسابداری سپیدار ،برای ورود کالاها به انبار ،باید حتماٌ سند رسید انبار صادر شود.یعنی اگر شرکت کالا یا مواد اولیه جدیدی خریداری کرد، با صدور فاکتور خرید در سپیدار ،هیچ کالایی به انبار وارد نخواهد شد تا زمانیکه ما سند رسید انبار برای آن خرید در سیستم صادر نماییم.
برای کالاهای تولید شده در خط تولید هم روال به همین صورت خواهد بود و با صدور رسید انبار ،کالاهای جدید به انبارها اضافه میگردند.

 

 

همین الان میخواهم در دوره جامع سپیدار شرکت کنم

 

نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار

برای ثبت رسید انبار جدید در سپیدار ،ابتدا بر روی ماژول تامین کنندگان و انبار کلیک مینماییم و از بخش باز شده به قسمت عملیات رفته و بر روی رسید انبار جدید کلیک مینماییم. (تصویر زیر)

 

 

تصاویر نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار

 

 

حال از پنجره بازشده در نرم افزار، ابتدا نوع رسید انبار را از نظر خرید (داخلی یا وارداتی) ،تولید ،سایر و یا اول دوره مشخص مینماییم. سپس نام تحویل دهنده یا تامین کننده را انتخاب مینماییم و اقلام رسید انبار یا همان کالاهای وارد شده به انبار را به همراه تعداد و قیمت خرید وارد مینماییم.
در نهایت بعد از ورود تمامی اقلام و اطلاعات ،میتوانیم بر روی گزینه ذخیره یا ctrl + s کلیک نماییم تا رسید انبار صادر گردد.

نکته : (اگر شما فاکتور خریدی از قبل صادر کرده باشید کافیست از بخش فاکتور خرید ،آن فاکتور مدنظر را انتخاب نمایید تا اطلاعات آن برایتان ظاهر گردد).

 

تصاویر نحوه ثبت رسید انبار در سپیدار سیستم

 

 

در صورت تمایل میتوانیم از رسید انبار خود پرینتی بگیریم. (تصویر زیر)

 

نحوه ثبت رسید انبار در سپیدارسیستم

 

بدین ترتیب با نحوه ثبت رسید انبار در نرم افزار سپیدار سیستم آشنا شدیم. در پایان یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف 50درصدی برای دوره جامع نرم افزار سپیدار میباشد.

 

همین الان میخواهم از تخفیف 50درصدی استفاده نمایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟