نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو

تصویر نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو 1

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو اشنا شویم ،پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

چرا اصلاح چکها

برخی از اوقات ممکن است به دلیل خستگی ،عدم توجه و … ،سند و یا اسنادی به اشتباه در نرم افزارهای حسابداری ثبت گردند و کمی بعد متوجه این اتفاق شویم. پس نیاز به اصلاح سند مربوطه در نرم افزار حسابداری خواهیم داشت و طبیعتاٌ تولید کننده نرم افزار ،همچین بخشی را در نرم افزار حسابداری ایجاد نموده است. ما در این مقاله میخواهیم با چگونگی اصلاح چکها که خیلی هم شبیه به اصلاح اسناد معمولی در نرم افزار هلو نیست آشنا شویم.

 

ویدیو اصلاح چکها در هلو 

تهیه دوره اموزشی نرم افزار هلو

 

 

نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو

اصلاحات چکها در نرم افزار حسابداری هلو شامل قسمتهای مختلفی است که ما در این آموزش فرض میکنیم در هنگام ثبت چک دریافتی و یا پرداختی ،مشخصات چک را اشتباه وارد کرده ایم و اصلاح این بخش را اموزش میدهیم.

جهت اصلاح مشخصات چکها در نرم افزار هلو ابتدا از منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه اصلاحات کلیک کرده ،سپس از ایتم های باز شده بر روی گزینه چک ها کلیک کرده و در نهایت گزینه اول یعنی ،اصلاح مشخصات و حذف چک را انتخاب می نماییم. (تصویر زیر)

 

 

 

 

حال بعد از باز شدن پنجره زیر ،کافیست ابتدا از قسمت بالایی پنجره ،نوع چک را مشخص کنیم (دریافتی یا پرداختی) و از بخش پایین تر آن ،میتوانیم چک مدنظر خود را به روش های مختلفی جستجو کنیم.(در این مثال ما روی گزینه نمایش کل چک ها کلیک کرده ایم)

 

 

 

تصاویر نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو

 

 

 

بعد از پیدا کردن چک مدنظرمان ،با کلیک بر روی گزینه اصلاح میتوانیم اصلاحات مدنظر خود را بر روی چک انتخابی انجام نموده و در نهایت تایید نماییم.

 

تصاویر چگونگی نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو

 

بدین ترتیب با نحوه اصلاح چکها در نرم افزار هلو اشنا شدیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

در پایان یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این آموزش را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف 50درصدی برای دوره جامع هلوکاران هوشمند میباشد.

 

جهت استفاده از تخفیف 50درصدی کلیک نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟