فعال سازی مجدد نرم افزار هلو

تصویر فعال سازی مجدد نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه فعال سازی مجدد نرم افزار هلو آشنا شویم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

غیرفعال شدن نرم افزار هلو

گاهی اوقات ممکن است پس از بازنمودن نرم افزار حسابداری هلو با پیغامی شبیه به پیغام زیر روبرو شوید که در وهله اول برای حسابداران دلهره آور است. دلیل این دلهره هم این است که کاربران نرم افزار هلو بعد از مشاهده صفحه زیر تصور می‌کنند اطلاعات آنها در نرم افزار نکند که از بین رفته باشد اما رفع این پیام راهکاری بسیار سریع و آسان دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

نحوه فعال سازی مجدد نرم افزار هلو

 

بعد از بازنمودن نرم افزار حسابداری هلو اگر بجای صفحه اصلی نرم افزار، صفحه بالایی را ملاحظه کردید، بدون نگرانی و استرس کافیست ابتدا سیستم خود را به اینترنت متصل نمایید (روش فعال سازی به کمک اینترنت سریعتر می‌باشد)، سپس کادرهای خالی را پر نمایید.

 

 

 

نحوه پرنمودن کادرهای صفحه فعال سازی

اگر پکیج نرم افزار هلو را بصورت فیزیکی تهیه کرده اید، بعد از خرید نرم افزار حسابداری هلو همراه با cd نصب نرم افزار یک کارت فعال سازی نیز در بسته نرم افزار وجود دارد که شامل همان اطلاعاتی است که برای فعال سازی موردنیاز است. (کارتی شبیه به کارت زیر)

 

تصویر کارت فعال سازی مجدد نرم افزار هلو

 

 

کافیست از روی کارت فعال سازی 4 مرحله زیر را انجام دهیم:

 

  1. شماره سریال را در بخش شناسه محصول  وارد کنید.
  2. کد امنیتی را در بخش کد امنیتی وارد کنید.
  3. در کادر آخر شماره تلفن همراه مالک نرم افزار را وارد کنیم (شماره تلفنی که حین خرید نرم افزار هلو به نمایندگی و یا وبسایت ارائه داده اید)
  4. و در نهایت تیک “اینجانب موارد فوق را مطالعه نموده  و تایید می کنم” را می‌زنیم.

سپس بر روی گزینه بعدی کلیک کرده و وارد پنجره زیر خواهید شد و در این پنجره بر روی گزینه فعال سازی کلیک می نماییم و کد احراز هویت برای شماره تلفن مالک ارسال خواهد.

 

تصاویر نحوه فعال سازی مجدد نرم افزار هلو

 

در نهایت کد احراز هویت را وارد مینماییم و بر روی گزینه اتمام و خروج کلیک می کنیم. نرم افزار به راحتی برای ما فعال خواهد شد و مجدداٌ میتوانیم از آن استفاده کنیم.

 

سایر روش های فعال سازی نرم افزار هلو

علاوه بر روش فعال سازی گفته شده در این مقاله، روش های دیگری نیز برای فعال سازی نرم افزار هلو وجود دارد که میتوانید در همان صفحه فعال سازی از آن استفاده نمایید.

اگر به هر دلیلی موفق به فعال سازی نرم افزار هلو خود نشده اید و یا کد امنیتی خود را در اختیار ندارید می‌توانید جهت مشاوره و حل مشکل، با شماره 09013138703 تماس بگیرید و یا وارد این صفحه شوید و فرم را پر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟