دو نرم افزار حسابداری که باید یاد بگیرید

تصویر دو نرم افزار حسابداری که باید یاد بگیرید

در این مطلب با دو نرم افزار حسابداری که باید یاد بگیرید تابتوانید وارد بازارکار حسابداری بشوید آشنا می شویم. تا پایان همراه ما باشید.

 

 

 

ویدیو بالا رو حتماً ببینید

 

اگر فقط کمی به آگهی های حسابداری شهر خودتون سری بزنید متوجه خواهید شد که نام دو نرم افزار بیشتر از بقیه به چشم میخورد و شرکت ها و فروشگاه ها و بنگاه های اقتصادی زیادی از این دو نرم افزار حسابداری بیشتر استفاده میکنند.
در این مقاله با دلیل این موضوع اصلاً کاری نداریم چون ما بیش از 1000 نرم افزار حسابداری در کشور داریم که روز به روز به تعداد آنها افزوده شده و هرکدام ممکن است یا کپی از روی دیگری و یا قابلیت خاص خود را داشته باشند.

چرا هلو و یا سپیدار برای شروع مناسب هستند؟

به دلیل تقاضای بالای این دو نرم افزار حسابداری در بازارکار ،بهترین گزینه برای دانشجویان حسابداری و همچنین افرادی که میخواهند از این رشته شروع به کسب درامد کنند یادگیری هلو و سپیدار در قدم اول میباشد. چرا که طبیعتاً با یادگیری این دو ،فرصت شغلی بیشتری روبروی علاقه مندان خواهد بود و احتمال استخدام آنها نیز به طبع آن بیشتر است.
البته در کنار یادگیری نرم افزارها ،اشراف به مباحث حسابداری و همچنین حقوق و دستمزد نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست و حسابداری کردن صرفاً با یادگیری یک نرم افزار حسابداری به پایان نمیرسد.

اگر شخصی به دنبال درامدهای بالایی در این رشته میباشد باید همیشه و مدام در بخش های مختلف حسابداری آموزش ببیند و روز به روز به اطلاعات و دانش خود در این رشته اضافه کند در غیر اینصورت با همان درامد ثابت و افزایش جزئی در هر سال مواجه خواهد بود و انتظار درامد بالاتری نسبت به سابقه کاری نباید داشت.

 

فرصت ایده آل برای شما

اگر در اول راه هستید و قصد درامدزایی از رشته حسابداری با نرم افزار هلو را دارید ،ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

در حال حاضر دوره ها جامع نرم افزار هلو و سپیدار آکادمی مهدی افشار ،در تخفیف بسیار خوبی هستند و شما میتوانید با شرکت در این دوره های آموزشی علاوه بر یادگیری جامع این 2 نرم افزار حسابداری ،با استفاده از این تخفیف ایده آل ،هزینه کمتری برای شروع کار خود پرداخت نمایید.

 

همین الان میخواهم در دوره جامع نرم افزار هلو شرکت نمایم

همین الان میخواهم در دوره جامع سپیدار سیستم شرکت نمایم

1 دیدگاه برای “دو نرم افزار حسابداری که باید یاد بگیرید

  1. مهندس مهران فروردین میگوید:

    سلام
    نظر شما راجع به نرم افزار حسابداری مهران (مهران فروردین) چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟