ایجاد دستگاه کارتخوان در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه ایجاد دستگاه کارتخوان در سپیدار آشنا شویم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

دستگاه های کارتخوان در سیستم مالی

در هر مجموعه ای که شاغل باشید ،معمولاً یک و یا چند دستگاه کارتخوان متصل به حساب های بانکی آن مجموعه وجود دارد که روزانه تراکنش های زیادی در آن انجام می گیرد و ما نیر تمامی این تراکنش ها را در سیستم حسابداری می بایست بصورت دریافت از کارتخوان ثبت نماییم.

تراکنش هایی که در کارتخوان انجام می گیرد و واریزهایی که در آن انجام می گردد ،معمولاً در روز بعد به حساب بانکی متصل واریز می شود.

 

 

صفر تا صد سپیدار (تصویری)

 

ایجاد دستگاه کارتخوان در سپیدار

در نرم افزار سپیدار ،برای رویدادهای مالی مربوط به دستگاه کارتخوان، قسمت جدایی در نظر گرفته شده و بایستی دستگاه کارتخوان در سیستم تعریف شود.
برای تعریف دستگاه کارتخوان جدید در نرم افزار حسابداری سپیدار ،ابتدا از طریق منوی اصلی نرم افزار ،بر روی ماژول دریافت و پرداخت کلیک می کنیم و از بخش عملیان آن ،بر روی گزینه دستگاه کارتخوان جدید کلیک می کنیم. (تصویر زیر)

 

 

 

حال از پنجره ای که باز خواهد شد ،ابتاد حساب بانکی متصل به کارتخوان را انتخاب می کنیم. کافیست گزینه فلش را کلیک کنیم (در تصویر زیر به رنگ سبز مشخص کرده ایم)  و بانک مدنظرمان را که از قبل تعریف کرده ایم ،انتخاب کنیم.

 

 

حال قسمت های دیگر پنجره را نظیر شماره ترمینال دستگاه کارتخوان  وارد می کنیم و در نهایت کافیست که پنجره را ذخیره کنیم تا کارتخوان در سیستم تعریف گردد.

 

 

 

 

حال برای مشاهده دستگاه های کارتخوان ،از بخش فهرست ماژول دریافت و پرداخت ،بر روی گزینه دستگاه های کارتخوان کلیک می نماییم.

 

 

حال می توانید دستگاه های کارتخوانی که تعریف کرده اید را مشاهده نمایید و یا درصورت لزوم ،اطلاعات آنها را ویرایش و یا بطور کلی حذف نمایید.

 

 

 

 

بدین ترتیب با نحوه تعریف کارتخوان در نرم افزار حسابداری سپیدار و همچنین با نحوه ویرایش و حذف آنها آشنا شدیم. امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد.

 

مقاله پیشنهادی بعدی برای مطالعه : آموزش تعریف حساب بانکی در سپیدار

دوره آموزشی ویدیویی برای کسب تسلط بیشتر : آموزش سپیدار (مقدماتی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟