آموزش نرم افزار هلو قسمت سوم مهدی افشار

تصویر آموزش نرم افزار هلو قسمت سوم مهدی افشار

آموزش نرم افزار هلو قسمت سوم مهدی افشار را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در این قسمت آموزشی، آقای مهدی افشار ، مبحث گروه بندی و تعریف کالاها را در نرم افزار حسابداری هلو تدریس کرده اند و شما میتوانید پس از مشاهده این قسمت آموزشی به این بخش از نرم افزار هلو ، مسلط و آشنا شوید.

 

گروه بندی کالاها در نرم افزار هلو

در نرم افزار های حسابداری ، امکان این موضوع وجود دارد که ما بتوانیم کالاهای خود را بصورت گروه بندی شده داخل سیستم حسابداری خود تعریف نماییم و با انجام این کار ، یک نظم به خصوصی حین کار حسابداری و صدور فاکتور ها ، اعم از فاکتور خرید ، فاکتور فروش ، فاکتور مرجوعی و … خواهیم داد.

با گروه بندی درست و مناسب کالاهایمان در هر مجموعه ای که در ان مشغول به فعالیت هستیم میتوانیم از سردرگمی تعداد کالای زیاد جلوگیری کنیم . چون به هر حال شاید در جایی حسابداری باشیم که بیش از 1000 تنوع محصول در آن موجود باشد در آن صورت دیگر گروه بندی مناسب کالاها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد شد.

در هر صورت هیچ فرقی نمیکند که مجموعه ما بزرگ باشد یا کوچک ، ما به عنوان حسابدار خبره بایستی در تمامی اصناف کالاها را بصورت صحیح گروه بندی نماییم و همیشه نظم در دستور کار ما قرار گیرد.

 

تعریف کالاها در نرم افزار هلو

در حین تعریف کالاها سعی کنیم حداکثر مشخصات کالایی که داریم را وارد سیستم کنیم.
اگر میخواهید که در چاپ فاکتورتان شلوغی نباشد میتوانید مشخصلات کلی کالاهارا فقط تعریف کنید. اما تا جای ممکن اطلاعاتی نظیر رنگ کالا، سایز ، اندازه و انواع مشخصاتی که لازم هست را ذکر کنید. و یک نکته مهم دیگر حین تعریف کالاها این است که از یک اصول برای تعریف همه ی کالاها استفاده کنیم.

به بیان ساده اگر در یک گروه فرعی ، سایز هارا در آخر مینویسید ، در مابقی گروه های فرعی نیز به همین صورت عمل کرده و سایز هارا در آخر تعریفتان بنویسید . با این کار فاکتورتان نیز شکل منظم تری خواهد گرفت.

 

 

آموزش تصویری گروه بندی و تعریف کالاها در هلو

و حالا شمارا به دیدن آموزش نرم افزار هلو قسمت سوم مهدی افشار که مختص گروه بندی و تعریف کالاها میباشد دعوت میکنیم.

 

 

 

 

چنانچه احساس کردید که آموزش های ما میتواند شما را در تسلط به نرم افزار هلو بیشتر و بیشتر یاری کند میتوانید
،پکیج جامع آموزش نرم افزار هلو مهدی افشار ، را از طریق این لینک تهیه بفرمایید و وارد بازار کار حسابداری با نرم افزار هلو شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟