آموزش بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار

تصویر چگونگی بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار آشنا شویم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

بکاپ گیری

یکی از مسائل بسیار بدیهی و پیش پا افتاده در کار حسابداری ،بکاپ گیری از نرم افزارهای حسابداری می باشد که در عین پیش پا افتادگی ،بسیار مورد مهمی می باشد. ما به عنوان یک حسابدار خبره ،می بایست همیشه و بطور پیوسته از نرم افزار مالی خود بکاپ بگیریم و بکاپ هارا به روز نگه داریم.

مورد مهم دیگر ،ذخیره سازی فایل های بکاپ در جایی خارج از رایانه ای که با آن حسابداری می کنیم ،می باشد. دلیل این کار هم خیلی واضح است ،مثلاً شاید یک روزی رایانه ای که با آن کار می کنید به هر دلیلی (پریدن ویندوز ،ویروسی شدن و …) به طور کلی از دسترس خارج شود و نتوانیم هیچ فایلی را از آن بازگزدانی کنیم.

تصورش هم بسیار سخت هست که بعد از همچین اتفاقی ،مجبور باشید اسناد حسابداری را از ابتدا در سیستم ثبت کنید. به همین علت ،بکاپ گیری و نکات آن را در عین سادگی بسیار جدی بگیرید.

 

 

 

ثبت نام دوره صفرتاصد سپیدار (با 50% تخفیف)

 

 

آموزش بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار

در نرم افزار سپیدار برای گرفتن بکاپ ابتدا از طریق منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه تنظبمات کلیک کرده و از بخش عملیات آن بر روی گزینه تهیه نسخه پشتیبان جدید ،کلیک می کنیم. (تصویر زیر)

 

 

 

تصویر آموزش بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار

 

 

پنجره زیر را ملاحظه خواهید کرد که در آن می توانید عنوان بکاپ و همچنین مسیر ذخیره فایل بکاپ و نام فایل بکاپ را تغییر دهید.
از فضای ابری دراپ باکس هم میتوانید برای ذخیره سازی فایل ها بکاپ ،استفاده کنید که یک گزینه مناسب می باشد. در نهایت بعد از مشخص کردن موارد گفته شده می توانید بر روی گزینه گرفتن فایل پشتیبان که با کادر سبز رنگ در تصویر زیر مشخص شده کلیک کنید.

 

 

تصاویر آموزش بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار

 

 

به همین راحتی بکاپ ما ذخیره خواهد شد و اگر تمایل داشتید تا بکاپ های قبلی گرفته شده خود را مشاهده کنید ،کافیست بعد از کلیک کردن بر روی گزینه تنظیمات ،این بار از بخش فهرست بر روی گزینه نسخه های پشتیبان و بازیابی کلیک کنیم.

 

 

تصویر آموزش بکاپ گیری از سپیدار

 

 

بدین ترتیب با نحوه بکاپ گیری از نرم افزار سپیدار آشنا شدیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

در پایان یک پیشنهاد ویژه به شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف 50 درصدی دوره صفرتاصد نرم افزار سپیدار می باشد.

 

ثبت نام دوره صفرتاصد سپیدار (با 50% تخفیف)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟