گزارش اسناد در هلو

تصاویر گزارش اسناد در هلو

در این مقاله قصد داریم نحوه گزارش اسناد در هلو را به شما کاربران همیشگی وبسایت آکادمی مهدی افشار آموزش دهیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

گزارش گیری از اسناد حسابداری

گاهی اوقات به منظور چک کردن رویدادهای ثبتی خود در نرم افزار حسابداری ،لازم است تا سند حسابداری مربوطه را به جزئیات بررسی نماییم و درصورت نیاز آن را اصلاح کنیم. برای همچین مواردی باید با نحوه گزارش گیری اسناد حسابداری آشنا باشیم که در این مقاله این مورد را در نرم افزار حسابداری هلو آموزش داده ایم.

 

گزارش اسناد در هلو

در سیستم حسابداری هلو برای گزارش گیری از اسناد حسابداری ابتدا از نوار ابزار بالایی منوی اصلی بر روی گزینه گزارشات کلیک می کنیم. (تصویر زیر)

 

گزارش اسناد در هلو

 

 

سپس از آیتم های باز شده ابتدا بر روی گزینه ی حسابداری کلیک کرده و با ماوس بر روی گزینه ی گزارش اسناد رفته و در نهایت بر روی گزارش اسناد بصورت معمولی کلیک می کنیم.

 

 

 

تصویر گزارش اسناد در هلو

 

 

 

حال از پنجره گزارش اسناد  ، سند خود را می توانیم بر اساس شماره سند و یا تاریخ ثبت،سرفصل خاص،مبلغ و یا توضیحات گزارش گیری کنیم.
فقط دقت داشته باشید که هر نوع جستجویی را که انتخاب می نمایید در قسمت راست تیک آن نوع جستجو را حتماً بزنید چون در غیر اینصورت سیستم گزارش گیری نخواهد کرد.

در نهایت بر روزی گزینه گزارش گیری کلیک می نماییم تا سند برای ما نمایان گردد.

 

 

 

تصویر گزارش اسناد در نرم افزار هلو

 

 

 

در نهایت تصویر زیر ،خروجی را به ما نشان می دهد و در صورت تمایل می توانید از سند خود پرینت هم بگیرید.

 

 

تصویر نحوه گزارش اسناد در هلو

 

 

بدین ترتیب با نحوه گزارش گیری اسناد در نرم افزار حسابداری هلو آشنا شدیم.
امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد.

در پایان پیشنهاد ویژه ای برای شما کاربر عزیز که تا پایان این مقاله همراه ما بودید داریم برای مشاهده پیشنهاد ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

مشاهده پیشنهاد آکادمی مهدی افشار

One thought on “گزارش اسناد در هلو

  1. لیلا ملکی راد میگوید:

    با سلام و عرض ادب آیا میشود تمام سندهای ثبت شده در یک روز را که در حساب اشخاص مختلف ثبت شده اند را به طور یک جا گزارش گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟