گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو

تصاویر گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم اموزش نحوه گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو را ارائه دهیم ، با ما تا انتهای آموزش همراه باشید.

گزارشات در نرم افزار هلو

بطور کلی گزارش گیری از نرم افزار هلو ، چه گزارش فاکتور باشد و یا چه انواع و اقسام گزارشات ، از نوار ابزار بالایی منوی اصلی و از طریق آیتم گزارشات انجام می گیرد.
نرم افزار هلو ، تقریبا گزارشات کاملی را ارائه داده و تا حد ممکن نیازی به تهیه گزارش بصورت دستی نخواهیم داشت.

 

آموزش گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو

حسابداران بصورت روزانه، فاکتورهای زیادی را در نرم افزارها ثبت و ضبط مینمایند و در نهایت از برخی این فاکتورها پرینت و گزارش گیری می کنند تا یا به دست مشتری برسانند و یا اگر اشتباهی صورت گرفته، آنرا اصلاح نمایند.
برای گزارش گیری از فاکتورها در نرم افزار هلو از نوار ابزار بالایی منوی اصلی ، بر روی گزینه گزارشات کلیک میکنیم.(تصویر زیر)

 

تصویر گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو

 

 

 

پس از کلیک بر روی این قسمت،از آیتم های بازشده، با ماوس بر روی گزارش فاکتور نگه می داریم و بر روی گزینه دوم ، یعنی نمایش بصورت فاکتور،کلیک می نماییم. (بر طبق تصویر زیر).

 

 

 

تصویر گزارش فاکتور در نرم افزار هلو

 

 

بعد از کلیک بر روی این قسمت ، پنجره مربوط به گزارش گیری را مشاهده خواهید کرد و ابتدا نوع فاکتور را برای گزارش گیری از قسمت بالایی انتخاب می نماییم که در اینجا ، بعنوان مثال فاکتور فروش را انتخاب کرده ایم.
حال نوع گزارش گیری از فاکتور  را انتخاب می کنیم و می توانیم بر اساس شماره فاکتور،تاریخ فاکتور،مبلغ فاکتور،نام طرف حساب و نام کالا گزارش گیری نماییم.
در کادر پایینی نیز،بعد از انتخاب نوع گزارش می توانیم،شماره،تاریخ،مبلغ،نام طرف حساب و نام کالای فاکتور را وارد نماییم. در تصویر زیر نوع گزارش گیری را بر اساس شماره انتخاب کرده ایم و شماره فاکتورمان 1 می باشد.

 

تصویر گزارش گیری فاکتور در نرم افزار هلو

 

بیشتر بخوانید: گزارش لیست بدهکار بستانکار در نرم افزار هلو

 

 

پس از انجام موارد گفته شده ، بر روی گزینه ،تهیه گزارش کلیک مینماییم (از کلید میانبر، F2 نیز می توانیم برای تسریع کارمان استفاده نماییم )

 

تصویر گزارشات فاکتور ستونی در نرم افزار هلو

 

و در نهایت، تصویر زیر فاکتور موردنظر مارا نمایش خواهد داد که می توانیم از منوی بالایی بر روی نمایشگر پرینتر کلیک کرده و از فاکتور خود پرینت بگیریم.

 

تصویر گزارشات فاکتور فروش در نرم افزار هلو

 

 

بدین ترتیب با نحوه گزارش گیری از فاکتورها در نرم افزار هلو اشنا شدیم. امیدوارم این آموزش مفید بوده باشد.
به شدت توصیه می کنیم برای آموزش جامع و یادگیری سریع نرم افزار هلو ، پکیج جامع اموزش هلو ما را از لینک زیر تهیه نمایید و با مدرس دوره جهت رفع اشکالات خود در ارتباط باشید.

 

همین الآن می خواهم در دوره جامع هلو شرکت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟