نکات بستن حسابها در نرم افزار هلو

تصویر نکات بستن حسابها در نرم افزار هلو

در این مقاله با نکات بستن حسابها در نرم افزار هلو در خدمتتون هستیم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

استرس بستن حسابها

شاید شما به عنوان حسابدار یک مجموعه با شنیدن کلمه بستن حسابها دچار استرس شوید و ندانید که در پایان سال ،چگونه حسابهای خود را ببندید. علت این موضوع فقط و فقط از عدم اطمینان کافی به حساب کتابهای انجام شده در طی دوره مالی سرچشمه میگیرد.

یعنی اگر شما در طی سال مالی ،بصورت پیوسته و در بازه های زمانی منظم ،سرفصل های حسابداری خود را بررسی و چک می کردید ،در پایان سال انقدر استرس نداشتید. یک حسابدار ،بااااااید در طی سال ،بصورت منظم تمامی حسابهای خود را بررسی نماید و در صورت وحود اختلاف (هر چند جزئی) در صدد حل آن براید.

 

هنوز دیر نیست

شما بعنوان حسابدار مجموعه ،قبل از بستن حسابهایتان در هر نرم افزاری ،می بایست از تمامی اطلاعات مالی موجود در نرم افزار اطمینان حاصل کنید وگرنه با بستن حسابهای اشتباه ،قطعاً با مشکلاتی روبرو خواهید شد. پس با این حساب ،عملیاتی که قبل از بستن حسابها باید انجام بگیرد ،بسیار مهم تر از خود بستن حسابها می باشد.

شمایی که میخواهید حسابهای خود را ببندید باید از حداقل 3 هفته قبل از انجام این کار ،آرام آرام ،حسابهای خود را چک کنید .این حسابها شامل تمامی موحودی های کالا ،حسابهای بانکی ،حسابهای صندوق ،حسابهای بدهکاران و بستانکاران و … می باشند. بعد از این که از درستی تمامی موارد گفته شده اطمینان حاصل کردید ،آنگاه می توانید حسابهای خود را در نرم افزار ،ببنید که معمولاً این فرایند بصورت اتوماتیک انجام می گیرد.

 

بستن حسابها در نرم افزارهای حسابداری

عملیات بستن حسابها در نرم افزارها معمولاً بصورت کاملاٌ اتوماتیک و با رعایت یک سری نکات انحام می گیرد و بدلیل اتوماتیک بودن آن ،بسیار سریع صورت می پذیرد.

شما می توانید برای یادگیری نحوه بستن حسابهایتان در نرم افزار حسابداری هلو بر روی لینک زیر کلیک نموده و با تهیه فایل آموزشی ،به راحتی اقدام به بستن حسابهای خود در نرم افزار هلو کنید.

 

آموزش بستن حسابها در نرم افزار هلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟