صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار هلو

تصویر صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم آموزش صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار هلو را ارائه نماییم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

کالای امانی چیست؟

عده ای از شرکت ها و فروشگاه ها ، بعضا برای بدست اوردن بازار فروش جدید به غیر از بازار فروش عادی خودشان، اقدام به ارسال کالاهای خود به دیگر فروشگاه ها و شرکت ها میکنند و در اصطلاح به شرکت و یا فروشگاهی که کالای خود را به عنوان امانی به دیگران ارسال مینمایند آمر میگویند و به شرکت دریافت کننده حق العمل کار گویند.

حق العمل کار شخصی است که کالای امانی را به نام خود معامله و یا به فروش میرساند و در اضای آن مبلغی را به عنوان حق العمل دریافت مینماید.

 

صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار هلو

در نرم افزارهای حسابداری امکان صدور و یا دریافت کالاهای امانی وجود دارد و بعد از صدور و یا خروج کالای امانی ، موجودی انبار نیز دچار تغییر می شود.
برای صدور فاکتور امانی پرداختی در نرم افزار حسابداری هلو ابتدا از نوار ابزار بالایی منوی اصلی، بر روی گزینه ی عملیات مرتبط به کالا کلیک می کنیم ( طبق تصویر زیر )

 

تصویر صدور فاکتور امانی پرداختی در نرم افزار هلو

 

 

حال از آیتم هایی که مشاهده مینمایید با ماوس بر روی گزینه ی کالای امانی نگه داشته و بر روی اولین آیتم یعنی ارسال کالا بصورت امانی کلیک می کنیم.

 

 

تصویر فاکتور امانی پرداختی در نرم افزار هلو

 

بدین ترتیب صفحه مربوط به صدور فاکتور امانی پرداختی برای ما باز خواهد شد و می توانیم کالاهای ارسالی را فاکتور نماییم و در انتها دکمه تایید را کلیک می کنیم.

 

 

تصویر صدور فاکتور امانی در هلو

 

 

بعد از صدور فاکتور امانی پرداختی در صورت نیاز میتوانیم از فاکتور خود گزارش گیری نموده و پرینت بگیریم.
برای این منظور ابتدا از نوار ابزار بالایی منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه گزارشات کلیک می نماییم و سپس به قسمت گزارش فاکتور رفته و از آیتم های بازشده بر روی فاکتورهای امانی و پیش فاکتور کلیک می نماییم.

مسیر گزارشات/گزارش فاکتور/فاکتورهای امانی و پیش فاکتور در تصویر زیر مسخص شده است.

 

تصویر پیش فاکتور در نرم افزار هلو

 

 

حال از قسمت بالایی پنجره بازشده بر روی گزینه ی فاکتور امانی کلیک کرده و از قسمت پایینی آن بر روی امانی دریافتی کلیک می نماییم.
سپس از کادر پایینی پنجره بر طبق روش هایی که نرم افزار قرار داده می توانیم از فاکتور خود گزارش گیری نماییم.
فرضا تیک شماره فاکتور را هم از قسمت راست و هم بالایی را علامت زده و شماره فاکتور امانی خود را وارد نموده و در انتها تهیه گزارش را کلیک می نماییم.

 

تصویر اموزش صادرکردن پیش فاکتور نرم افزار هلو

 

بیشتر بخوانید : آموزش نحوه گزارشات فاکتور در نرم افزار هلو

 

 

و در انتها تصویر زیر خروجی را که رسید فاکتور امانی موردنظر ماست نمایش خواهد داد و میتوانیم بر روی تصویر پرینتر کلیک کرده و از فاکتور خود پرینت بگیریم.

 

 

رسید کالای امانی دریافتی در هلو

 

 

بدین ترتیب با نحوه صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار حسابداری هلو اشنا شدیم ،
در صورت تمایل میتوانید با تهیه پکیج جامع آموزشی نرم افزار هلو ، تسلط خودتان را به این نرم افزار تاپ و پرطرفدار به نقطه ی 100 درصد برسانید و بهترین فرصت های شغلی را برای خودتان ایجاد نمایید.
پکیج پیشتهادی دارای پشتیبانی دائم همیشگی بوده و هنرجویان هرگونه سوال و راهنمایی هنگام کار داشتند میتوانند با مدرس دوره تماس گرفته و مشاوره کاری دریافت نمایند.

One thought on “صدور فاکتور امانی دریافتی در نرم افزار هلو

  1. اریا میگوید:

    درود بر شما
    فاکتورهایی را به اشتباه به جای فاکتور امانی فاکتور فروش ثبت کرده ایم

    ایا امکان تبدیل فاکتور فروش ثبت شده و تغییر ان به فاکتور امانی هست
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟