تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار

تصویر تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار اشنا شویم ،پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

چرا از بخش تنظیم عامل سپیدار استفاده میکنیم؟

همانطور که احتمالاٌ میدانید ،از ابتدای سال 1401 تا به الان ،تغییرات زیادی در خصوص عوامل حقوق و دستمزد (شمول یا عدم شمول مالیات حقوق) داشته ایم.
صدور بخشنامه های مختلف سبب شده تا ما نیز تغییر اتفاق افتاده را در نرم افزار حسابداری خود اعمال کنیم تا در نهایت ،اعداد درج شده در فیش حقوقی پرسنل ،بر اساس اخرین تغییرات باشد. اگر بعد از هر بخشنامه و یا تغییر ،آن را در نرم افزار حسابداری اعمال نکنیم ،طبیعی است که محاسبات حقوقی از جمله مالیات حقوق اشتباه خواهد بود.

 

تنظیم عوامل در نرم افزار سپیدار

در نرم افزار سپیدار ،بعد از بروز هر تغییری ،کافیست ابتدا از منوی اصلی بر روی ماژول حقوق و دستمزد کلیک کرده و از بخش عملیات ،بر روی گزینه تنطیم عوامل کیک نماییم (تصویر زیر)

 

 

تصاویر تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار

 

 

همانطور که ملاحظه خواهید نمود ،در این پنجره ایتم های حقوق و دستمزد قابلیت تنظیم دارند ،بر فرض مثال اگر طبق بخشنامه جدیدی ،حق مسکن از شمول مالیات خارج شد ،میتوانیم تیک مربوط به آن را برداریم تا زین پس ،در محاسبات مالیات حقوق پرسنل لحاظ نگردد و همچنین دیگر ایتم های حقوق و دستمزد نیز در صورت تغییر ،از این بخش قابل تغییر خواهد بود.

 

 

تصاویر تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار1

 

 

بدین ترتیب با نحوه تنظیم عامل در نرم افزار سپیدار اشنا شدیم و امیدواریم این مقاله برای شما کاربر گرامی وبسایت مفید بوده باشد.

در پایان پیشنهاد ویژه ای برای شمایی که تا انتها این مطلب را دنبال کردید داریم و آن هم تخفیف 50درصدی برای دوره جامع نرم افزار سپیدار میباشد که یک دوره کاملاً پروژه محور ویژه بازار کار است که بصورت دانلودی در اختیار شما قرار میگیرد.

 

جهت استفاده از این تخفیف کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟