تعریف واحد کالا در سپیدار

تصویر تعریف واحد کالا در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه تعریف واحد کالا در سپیدار آشنا شویم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

واحد کالا

معمولاٌ در نرم افزار های حسابداری ،واحد های کالا بصورت پیش فرض در سیستم تعریف نشده اند و ما نیاز داریم که برای ورود کالاهای خود به سیستم ،واحدهای آنهارا از قبل تعریف نماییم. در نرم افزار حسابداری سپیدار ،مشخص کردن واحد برای کالاها اجباری هست (حتی اگر عدد باشد) و حتی واحد عدد نیز در پیش فرض سیستم موجود نمیباشد و ما باید آن را هم تعریف نماییم.

 

 

همین الان میخواهم در دوره جامع سپیدار شرکت کنم

 

تعریف واحد کالا در سپیدار

در نرم افزار سپیدار برای تعریف واحدهای کالا ،ابتدا بر روی ماژول تامین کنندگان و انبار کلیک می کنیم و سپس از بخش عملیات آن بر گزینه واحد سنجش جدید کلیک می نماییم. (تصویر زیر)

 

 

 

تصویر تعریف واحد کالا در سپیدار

 

 

 

همانطور که ملاحظه خواهید کرد ،پنجره کوچکی به فرم زیر باز خواهد شد و در کادر عنوان ،نام واحد را تایپ می نماییم که در تصویر زیر برای مثال ،کیلوگرم را وارد کرده ایم. در کادر عنوان 2 نیازی نیست که حتماٌ چیزی را انتخاب کنیم و می توانیم خالی بگذاریم .در پایان بر روی گزینه ذخیره کلیک می نماییم تا واحد ما در سیستم ذخیره گردد.

 

 

تصاویر تعریف واحد کالا در سپیدار

 

 

 

بدین ترتیب واحد کالای ما در نرم افزار سپیدار تعریف گردید ،اگر به هر دلیلی خواستید واحد های تعریف شده را مشاهده ،ویرایش و یا حذف نمایید از طریق ماژول تامین کنندگان و انبار ،اینبار به بخش فهرست می رویم و بر روی گزینه واحدهای سنجش کلیک می نماییم. با کلیک راست کردن بر روی هر واحد ،میتوانیم آنرا حذف و یا ویرایش نماییم. (تصویر زیر)

 

 

 

تصویر نحوه تعریف واحد کالا در سپیدار

 

 

 

بدین ترتیب با نحوه تعریف واحدهای کالا در نرم افزار سپیدار آشنا شدیم و نحوه مشاهده ،حذف و یا ویرایش آنهارا بررسی کردیم. امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد.

در پایان پیشنهاد ویژه ای برای شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم.

 

برای مشاهده پیشنهاد ویژه کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟