اهمیت کلیدهای میانبر نرم افزار هلو

تصویر اهمیت کلیدهای میانبر نرم افزار هلو

در این مقاله با موضوع اهمیت کلیدهای میانبر نرم افزار هلو آشنا می شویم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

چرا کلید میانبر

استفاده از کلیدهای میانبر نرم افزارهای حسابداری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .شما می توانید با یادگیری کلیدهای میانبر یک نرم افزار حسابداری و استفاده کردن از آنها حین کار حسابداری ،سرعت عمل کار خود را حداقل 2 برابر بیشتر از حالت عادی نمایید.

همین امر ساده اما کوچک باعث میشود که وقتی شخصی مثل کارفرما و یا مدیران ،از شما گزارش خاصی را درخواست کنند ،شما در کمترین زمان و بدون معطل کردن شخص ،گزارش مدنظر را از سیستم دریافت کرده و تحویل دهید و با این کار ،حرفه ای بودن خود و متخصص بودن در شغلتان را به رخ خواهید کشید.

به عبارت دیگر ،مدیران با دیدن سرعت عمل مناسب شما حین کار ،یک جور دیگر روی شما حساب خواهند کرد.

 

تاثیر یادگیری حین مصاحبه

تصور کنید برای استخدام در یک شرکت ،به دفتر آن شرکت مراجعه کرده اید و در آخر ،شخص مصاحبه کننده از شما تست کوچکی از میزان تسلط شما نسبت به نرم افزار حسابداری می گیرد. از این بین ،با بلد بودن کلیدهای میانبر و در نتیجه سرعت عمل بیشترتان ،قطعاً شانس استخدام بسیار بالایی نسبت به بقیه خواهید داشت.

 

بصورت معمول ،نرم افزار های حسابداری دارای کلیدهای میانبر هستند و شما با یک تلاش کوچک و جستجو در داخل نرم افزار ،میتوانید آنهارا پیدا کنید و یا از پشتیبانی نرم افزار برای یادگیری کمک بگیرید. در نرم افزار هلو ،کلیدهای میانبر به راحتی از منوی اصلی قابل مشاهده هستند مانند تصویر زیر:

 

 

تصویر کلیدهای میانبر نرم افزار هلو

 

 

ویژگی دیگر نرم افزار هلو این هست که شما میتوانید علاوه بر کلیدهای میانبر پیش فرض سیستم ،کلیدهای میانبر دیگری هم برای راحتی کار خود تعریف نمایید و سرعت عملتان را به نقطه اوج خود برسانید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با رعایت این نکات ،خود را از هر حسابداری دیگری متمایز نمایید. راستی یک پیشنهاد ویژه برای شمایی که تا انتها این مقاله را دنبال کردید داریم  و آن هم شرکت در دوره جامع نرم افزار هلو با 50 درصد تخفیف ویژه می باشد. برای اطلاعات بیشتر و تهیه دوره به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

آموزش صفرتاصد هلو با 50% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟