آموزش نحوه تعریف صندوق در سپیدار

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه تعریف صندوق در سپیدار آشنا شویم .پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

صندوق در حسابداری

شاید در مکان هایی مشغول به کار باشید که دارای چندین صندوق باشند و مبالغی را از مشتریان بصورت نقدی دریافت کنند و شاید هم در جایی باشید فقط یک صندوق داشته باشند. در هر صورت در این مقاله با نحوه تعریف صندوق در سیستم سپیدار آشنا می شویم.

 

 

همین الآن می خواهم در دوره جامع شرکت کنم

 

 

نحوه تعریف صندوق در سپیدار

در نرم افزار سپیدار برای تعریف صندوق ،از منوی اصلی نرم افزار ،بر روی ماژول دریافت و پرداخت کلیک کرده و از بخش عملیان بر روی گزینه صندوق جدید کلیک می نماییم. (مطابق تصویر زیر)

 

تصاویر آموزش نحوه تعریف صندوق در سپیدار

 

همانطور که ملاحظه خواهید نمود ،پنجره مربوط به تعریف صندوق برای ما ظاهر خواهد شد که اطلاعات خواسته شده را وارد می نماییم.
از بخش عنوان ،نامی را برای صندوق خود مشخص می نماییم. می توانید هر نامی برای صندوق در نظر بگیرید یا برای راحتی نام صندوق دار را وارد نمایید.
در بخش عنوان 2 نیازی نیست چیزی وارد شود و عنوان تفصیل را خود سیستم مشخص خواهد کرد.

حساب تفصیل نیازی نیست و طبیعتاً ارز صندوق ریال می باشد. موجودی اول دوره مربوط به ابتدای دوره مالی می باشد و در صورتی که ابتدای دوره مالی هستید می توانید موجودی اول دوره صندوق را وارد نمایید. وضعیت صندوق را که بر روی فعال هست تغیییری نمی دهیم و در نهایت بر روی گزینه ذخیره کلیک می نماییم.

 

تصویر آموزش نحوه تعریف صندوق در سپیدار

 

به همین راحتی صندوق ما در نرم افزار تعریف می گردد. اگر مایل بودید تا صندوق هایی را که تعریف کرده اید مشاهده نمایید می توانید از منوی اصلی بر روی ماژول در یافت و پرداخت کلیک نمایید و از بخش فهرست بر روی گزینه صندوق ها کلیک کنید تا لیست صندوق هایتان به نمایش در بیاید.

 

تصویر چگونگی آموزش نحوه تعریف صندوق در سپیدار

 

بدین ترتیب با تعریف صندوق ها در سپیدار آشنا شدیم. شما می توانید در صورت تمایل جهت تسلط خیلی بیشتر به نرم افزار سپیدار ،دوره آموزش صفر تا صد سپیدار را از طریق این لینک تهیه نمایید و بهترین فرصت های شغلی را برای خود ایجاد نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟