آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو

آموزش چگونگی فروش منفی در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو را ارائه دهیم پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

 

فروش منفی چیست؟

شاید شما در جایی مشغول به کار حسابداری باشید که نحوه فعالیت آنها به این صورت باشد که گاهاً ناچار باشید فاکتورهای فروش را زودتر از خرید در نرم افزار ثبت نمایید. در حالت عادی ،در نرم افزار هلو شما فقط زمانی میتوانید فاکتور فروش صادر کنید که آن کالاهارا در انبار موحود داشته باشید. یعنی اگر موجود نباشند برای شما ظاهر نمیشوند.

برای حل این موضوع می توانیم از امکان فروش منفی در نرم افزار هلو استفاده کنیم ،اما فقط باید حواسمان به فاکتور ها و … باشد تا از بهم خوردن صورت های مالی در نرم افزار حسابداری جلوگیری نماییم.

 

 

 

آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو

در سیستم حسابداری هلو برای فعال سازی فروش منفی ابتدا از منوی اصلی نرم افزار بر روی گزینه تنظیمات مدیریتی کلیک می کنیم و از موارد باز شده بر روی تنظیمات نرم افزار کلیک می کنیم.(تصویر زیر)

 

 

 

تصاویر آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو

 

 

 

 

سپس از قسمت چپ پنجره باز شده بر روی گزینه فاکتور کلیک کرده و از بخش گزینه های کلی ،تیک مربوط به در فاکتور بتوان فروش منفی انجام داد را فعال می کنیم. در نهایت بر روی گزینه تایید کلیک می کنیم تا تنظیمات برای ما اعمال شوند.

 

 

 

تصویر آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو

 

 

 

حال می توانید به بخش فاکتورهای فروش رفته و هرکالایی را به فروش برسانید .بدین ترتیب با آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو آشنا شدیم .امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورت تمایل می توانید جهت مشاهده یک آموزش جامع و بازارکاری ،دوره صفرتاصد نرم افزار هلو تدریس استاد مهدی افشار را از طریق لینکی که در زیر قرار دادیم تهیه نمایید و سطح تسلط خود را در نرم افزار هلو ،به نقطه صد درصدی برسانید.

 

صفر تا صد هلو (تصویری)

One thought on “آموزش فروش منفی در نرم افزار هلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟