دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

تصاویر دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم نحوه دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو را آموزش دهیم پس تا انتهای آموزش همراه ما باشید.

 

دسته بندی طرف حسابها در نرم افزارهای حسابداری

شاید شما در صنف مربوطه خود دارای انواع متفاوتی از طرف حساب ها می باشید و قصد داشته باشید تمامی این طرف حسابها را بصورت جداگانه در نرم افزار هلو ثبت و گزارش گیری نمایید.
فرض کنید می خواهید طرف حسابهایتان را شهر به شهر جداکنید و یا بخواهید تمامی مشتریان و پرسنل و حتی جاری شرکا را به عنوان طرف حساب در هلو ثبت نمایید و آنهارا جدا نمایید.
این امکان در نرم افزار حسابداری هلو وجود دارد و شما می توانید به صورت دلخواه تمامی طرف حساب هایتان را جدا کنید.

 

دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

برای گروه بندی طرف حساب هایمان در نرم افزار هلو از منوی اصلی نرم افزار ، بر روی گزینه طرف حساب کلیک می نماییم تا به پنجره مربوط به طرف حسابها وارد شویم. ( به مانند تصویر زیر )

 

تصویر دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

 

 

حال همانطور که در داخل پنجره ملاحظه خواهید کرد، یک قسمت به نام طبقه بندی وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک نماییم، 2 آیتم به نام های تهران و حومه مشاهده خواهیم نمود. در نرم افزار هلو بصورت پیش فرض این طبقه بندی تعریف شده است و ما می توانیم طرف حساب هایمان را در این 2 طبقه تعریف نماییم. اما اگر این طبقه بندی به کار ما نیاید می توانیم آن را حذف و مدل  دلخواه خودمان را در سیستم تعریف نماییم. بدین منظور از آیتم های پایینی پنجره بر روی گزینه سایر امکانات کلیک می نماییم.

 

 

 

تصویر گروه بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

 

 

حال چندین آیتم را خواهیم دید و ما بر روی سومین آیتم ، یعنی طبقه بندی جدید ، با کلید میانبر ( Ctrl + T )  کلیک می نماییم تا طبقه بندی جدید را ایجاد نماییم.

 

 

تصویر دسته بندی طرف حساب در نرم افزار هلو

 

 

بیشتر بخوانید : آموزش تعریف واحد کالا در نرم افزار هلو

 

 

حال  طبقه بندی دلخواه خود را در کادر عنوان طبقه بندی وارد می نماییم که در اینجا 3 طبقه ی مشتریان پرسنل و جاری شرکا را تعریف نموده ایم و بعد از تعریف طبقه بندی بر روی تایید کلیک می نماییم.

 

 

تصویر گروه بندی طرف حساب در نرم افزار هلو

 

 

بدین ترتیب عملیات طبقه بندی را در نرم افزار هلو انجام دادیم و حال می توانید هنگام تعریف طرف حسابهایتان در همان کادر طبقه بندی ، نوع طرف حساب را مشخص نمایید.
هنگام گزارش گیری از لیست بدهکاران و بستانکاران نیز می توانیم گزارش را براساس طبقه بندی تهیه کنیم
و برای اینکار ابتدا مسیر گزارشات/لیست چک ها و موجودی ها را رفته و تیک گزینه انتخاب شرط و بعد از آن منطقه خاص را علامت می زنیم و  در نهایت طبقه مورد نظر را تیک زده و گزارش گیری می نماییم.

 

تصویر دسته بندی در نرم افزار هلو

 

 

بدین  ترتیب با نحوه ی گروه بندی طرف حساب ها در نرم افزار حسابداری و انعطاف پذیر هلو آشنا شدیم
در صورت تمایل می توانید پکیج آموزشی جامع نرم افزار هلو را که بصورت ویدیویی و به زبان ساده توضیح داده شده از این لینک تهیه نمایید و تسلط خود را به این نرم افزار حسابداری بیشتر و بیشتر کنید و بهترین فرصت های شغلی را برای خود رقم بزنید.

قابل ذکر است که این پکیج آموزشی دارای پشتیبانی دائم می باشد و در طول دوره می توانید بصورت تلفنی و یا چت از مدرس دوره سوالات خود را بپرسید و مشاوره کاری دریافت نمایید.

One thought on “دسته بندی طرف حسابها در نرم افزار هلو

  1. زنجبری میگوید:

    سلام چجوری میتونم یه لیست از مشتری ها با شماره تلفن ها داشته باشم ممنون

  2. رسول میگوید:

    سلام، آیا میتوان برای طرف حساب زیر شاخه ایجاد کرد مثلا نام طرف حساب رضایی زیر شاخه اول حساب فروشگاه کتاب زیر شاخه دوم حساب لوازم تحریر و …؟

    • مهدی افشار میگوید:

      سلام بله از قسمت طرف حساب بر روی گزینه ی سایر امکانات کلیک کنید و طبقه بندی جدید / طبقه سطح بالاتر رو مشخص کنید

      • رسول میگوید:

        منظورم این هست که برای هر طرف حساب زیر شاخه ای با حساب و کتاب جدا داشته باشم، من سعی کردم در قسمت سر فصل ها برای هر طرف حساب یک تفضیلی ایجاد کنم ولی متوجه شدم غیر فعاله و امکان پذیر نیست. موضوع شما رو دیدم خواستم از شما بپرسم که آیا امکانش هست ؟
        یه اشکال دیگه ای هم که در هلو دیدم این بود که وقتی چکی مشتری را به مشتری دیگری خرج میکنی درصورت برگشت چک فقط امکان اصلاح وجود داره که که باعث میشه حسابهای بسته شده تا پایان ماه بهم بریزه، بنظرم باید یک لیست چکهای خرج شده هم میگذاشت جهت اعلام برگشت به تاریخ امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟