گزارش بدهکاری بستانکاری در نرم افزار هلو

تصاویر گزارش بدهکاری بستانکاری در نرم افزار هلو

در این مقاله قصد داریم اموزش گزارش بدهکاری بستانکاری در نرم افزار هلو را ارائه دهیم و بطور کلی با نحوه گزارش گیری در نرم افزار هلو اشنا شویم . باماهمراه باشید.

 

 

گزارشات در نرم افزارهای حسابداری

بطور کلی عمده عملیات روزانه ما در نهایت به خروجی ها و گزارش ها منتهی می شود.
گزارشی که نرم افزار های حسابداری به ما می دهد، حاصل رویدادهای مالی ثبت شده ما در نرم افزار در طول روزهای گذشته و حال است. و با استفاده از گزارش گیری به خیلی از وقایع پی خواهیم برد از جمله اشتباهاتی که ممکن است خود حسابدار مرتکب شده باشد و در نهایت اشتباهات انجام گرفته را اصلاح خواهیم کرد.

 

 

گزارش بدهکاری بستانکاری در نرم افزار هلو

در نرم افزار هلو، به مانند دیگر نرم افزارهای تاپ حسابداری، امکان انواع و اقسام گزارش گیری وجود دارد و با استفاده از این گزارشات میتوانیم روند عملکرد مجموعه ، شرکت ، فروشگاه و یا هرجایی که فعالیت داریم را بهبود ببخشیم و با استفاده درست از این گزارشات به سمت رشد سوق دهیم.
در این مقاله ما تنها گزارش گیری از لیست بدهکاران و بستانکاران را آموزش میدهیم.

پس بدین ترتیب، برای گزارش گیری از لیست بدهکاران و بستانکاران در نرم افزار هلو از نوار ابزار بالایی منوی اصلی بر روی گزینه گزارشات طبق تصویر زیر کلیک میکنیم:

 

 

 

تصویر گزارش بدهکاری بستانکاری در نرم افزار هلو

 

 

 

پس از کلیک بر روی این گزینه ، میتوانیم انواع و اقسام گزارشات را از نرم افزار هلو بگیریم و برای گزارش گیری  از بدهکاران و بستانکاران ،بر روی اولین ایتم، یعنی گزارشات عمومی کلیک مینماییم.

 

 

 

 

 

حال از پنجره باز شده در قسمت بالایی ، بر روی لیست طرف حساب ها و سرفصل ها کلیک مینماییم و از قسمت انتخاب نوع گزارش میتوانیم انتخاب کنیم که لیست بدهکاری و یا لیست بستانکاری را گزارش گیری نماییم و یا تمامی موارد باهم.

 

 

 

 

تصویر گزارش گیری در نرم افزار هلو

 

 

 

 

بعد از مشخص کردن نوع گزارش، از قسمت پایین، بر روی گزینه نمایش لیست بدهکاران و بستانکاران کلیک نموده و در نهایت تهیه گزارش را میرنیم.

 

 

 

تصویر لیست بدهکاران در هلو

 

 

 

 

 

و در نهایت تصویر بالایی، خروجی را نمایش خواهد داد.بدین ترتیب با نحوه گزارش گیری از لیست بدهکاران و بستانکاران اشنا شدیم،امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد.

شما می توانید برای آموزش تمامی گزارشات در نرم افزار هلو با تهیه پکیج آموزش ویدیویی گزارش گیری در نرم افزار هلو ، با تمامی انواع گزارشات در نرم افزار هلو آشنا بشوید و تسلط خود را به این نرم افزار ، بیشتر و بیشتر از گذشته کنید.

شما می توانید پکیج گزارش گیری را از طریق همین لینک تهیه کنید.
پکیج بصورت دانلودی بوده و بلافاصله بعد از پرداخت می توانید فیلم های آموزشی را دانلود و مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟