اموزش تعریف کارهای خدماتی در هلو

تصاویر اموزش تعریف کارهای خدماتی در هلو

در این مقاله قصد داریم، اموزش تعریف کارهای خدماتی در هلو را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

کارهای خدماتی

شاید در مکان هایی به کار حسابداری مشغول شوید که صرفا نوع فعالیت آن مجموعه،ارائه خدمات به دیگران باشد.مانند بسیاری از شرکت های خدماتی از جمله شرکت های تعمیرات، که نوع فعالیت و سودشان از ارائه خدمات حاصل می گردد. و یا بخواهیم یک مثال ساده تر بزنیم ، می توانیم یک آتلیه را درنظر بگیریم که نوع فعالیتش ارائه خدمات عکاسی می باشد و میتواند جزو همین دسته قرار گیرد.

این گونه موارد در نرم افزار هلو نیز باید به عنوان کارهای خدماتی در قسمت مربوطه تعریف شوند و به همین مشخصه فاکتور فروش صادر شود.
بعضا اشتباهاتی در این گونه موارد رخ می دهد.برای مثال ،عده ای این کارهای خدماتی را در نرم افزار هلو به عنوان کالا تعریف می کنند و به همان عنوان کالا ، فاکتور فروش صادر می کنند، در حالی که در واقع، نه کالایی می خریم و نه کالایی میفروشیم که در نرم افزار به انبار ما، اضافه یا کم شود.

پس این نکته مهم را فراموش نکنید که ، ما زمانی چیزی را به عنوان کالا در نرم افزار تعریف می کنیم که بخواهیم آن را بخریم و بعد به فروش برسانیم.

 

 

 

اموزش تعریف کارهای خدماتی در هلو

برای تعریف کارهای خدماتی در نرم افزار هلو ، از نوار ابزار بالایی منوی اصلی ، بر روی گزینه ، عملیات مرتبط به کالا کلیک می کنیم.

 

بعد از کلیک بر روی این گزینه ، از آیتم های موحود ، بر روی آیتم دوم یعنی، کارهای خدماتی کلیک می نماییم. “از کلید میانبر  ctrl+F5 نیز برای اوردن این قسمت می توانیم استفاده کنیم.

 

 

 

تصویر تعریف کارهای خدماتی در هلو

 

 

 

حال،پنجره مربوط به تعریف خدمات را مشاهده خواهیم کرد،و برای تعریف خدمت جدید طبق تصویر زیر، بر روی دکمه پلاس کلیک می کنیم.

 

بیشتر بخوانید : آموزش تعریف سرفصل جدید در هلو

 

 

 

تصویر معرفی کارهای خدماتی در هلو

 

 

حال ، نام خدمت جدید را وارد می کنیم که در اینجا بصورت فرضی ما تعمیرات تلویزیون را به عنوان خدمت تعریف کرده ایم و می توانیم کد جدیدی نیز برای آن انتخاب نماییم و همچنین قیمت پایه هم برای آن می توانیم درنظر بگیریم که در حین صدور فاکتور فروش بصورت اتوماتیک مبلغ ان در قسمت فی واحد قرار بگیرد.

 

 

تصویر کارهای خدماتی در هلو

 

 

 

بدین ترتیب با نحوه معرفی کارهای خدماتی در نرم افزار هلو اشنا شدیم.
امیدوارم این مقاله مفید بوده باشد. پیشنهاد می کنیم برای آموزش جامع نرم افزار هلو ، پکیج جامع اموزش هلو را از این لینک تهیه نمایید.

1 دیدگاه برای “اموزش تعریف کارهای خدماتی در هلو

  1. سحر میگوید:

    سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون.بعد از ثبت خدمات چجوری باید کارخدماتی که انجام شده رو ثبت کنیم؟باید واسش فاکتور بزنیم ؟ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟