اصلاح فاکتور فروش در هلو

تصاویر اصلاح فاکتور فروش در هلو

در این مقاله قصد داریم نحوه اصلاح فاکتور فروش در هلو و بطور کلی اصلاحات فاکتورها در نرم افزار هلو را ارائه نماییم تا پایان آموزش همراه ما بمانید.

 

اصلاحات در نرم افزارهای حسابداری

ثبت عملیات روزمره مالی در نرم افزارهای حسابداری چه کم و چه زیاد ممکن است به هردلیلی اشتباه ثبت شود و حسابداران می بایست اسناد و یا فاکتور مربوطه را در اصلاح نمایند.پس برای این منظور بایستی با نحوه اصلاحات در نرم افزارهای حسابداری آشنا شویم و در صورت نیاز از گزینه های اصلاحات استفاده نماییم.

 

اصلاحات در نرم افزار حسابداری هلو و اصلاح فاکتور فروش در هلو

در نرم افزار حسابداری هلو اصلاحات تمامی اسناد و یا کالاها در یک مکان قرار گرفته است و برای این منظور ابتدا از نوار ابزار بالایی منوی اصلی بر روی گزینه ی اصلاحات کلیک می نماییم:(تصویر زیر)

 

تصویر اصلاح فاکتور فروش در هلو

 

 

حال ایتم های بسیاری را ملاحظه خواهیم کرد و بر روی اولین گزینه یعنی فاکتورها کلیک می نماییم:

همانطور که ملاحظه می نمایید روبروی گزینه فاکتورها عبارت ctrl+E نوشته شده که بیانگر کلید میانبر این قسمت در نرم افزار هلو می باشد که بصورت پیش فرض در نرم افزار تعریف شده است.
برای استفاده از کلید میانبر،در صفحه اصلی نرم افزار عبارت ctrl+E را وارد نمایید.

 

 

تصویر آموزش اصلاح فاکتور فروش در هلو

 

 

حال 2 آیتم انتخاب شماره فاکتور و انتخاب شماره سند را ملاحظه می کنید و برای اصلاح انواع فاکتورها بر روی گزینه اول و همچنین اصلاح اسناد بر روی گزینه دوم کلیک می نماییم.
در اینجا ما فاکتور فروشی را برای مثال می خواهیم اصلاح نماییم پس بر روی انتخاب شماره فاکتور کلیک مینماییم و در کادر کناری آن بر روی فاکتورفروش کلیک می نماییم پس از آن شماره فاکتور مورد نظرمان را وارد کرده تایید را می زنیم.

 

بیشتر بخوانید: گزارش دفتر روزنامه در نرم افزار هلو

 

تصویر اموزشی اصلاح فاکتور فروش در هلو

 

حال صفحه ای به مانند شکل زیر را ملاحظه خواهیم نمود و برای اصلاح قسمت های مختلف فاکتور باید از گزینه های پایینی بصورت زیر استفاده کنیم:

برای اصلاح نحوه تسویه فاکتور و یا حذف فاکتور به طور کل از اولین گزینه سمت راست (مربع آبی رنگ) استفاده می کنیم.

برای اصلاح جزئیات فاکتور و تغییر کالاهای موجود در فاکتور از گزینه کناری که با کادر مربع سبز رنگ نمایش داده شده استفاده می نماییم.

برای اصلاح تنها نام طرف حساب فاکتور از گزینه کادر قرمز رنگ استفاده می کنیم.

برای اصلاح شماره و تاریخ فاکتور هم از گزینه کادر زرد رنگ استفاده می نماییم.

 

 

تصویر آموزش اصلاح فاکتورها در هلو

 

 

برای مثال ما می خواهیم نام طرف حساب فاکتور انتخابی را اصلاح نماییم.پس بر روی اصلاح نام طرف حساب که با کادر قرمز رنگ مشخص شده بود کلیک می نماییم و نام طرف حساب را تغییر داده و بر روی گزینه تایید کلیک می نماییم.

 

 

تصویر اموزش نحوه اصلاح فاکتورهای فروش در هلو

 

و بدین ترتیب نام طرف حساب فاکتور تغییر یافت.همانطور که در تصویر زیر هم ملاحظه می کنید نام طرف حساب ما در کادر مربوطه تغییر یافته و بدین معنی است که عملیات اصلاح را با موفقیت انجام داده ایم.

 

 

تصویر چگونگی اصلاح فاکتور فروش در هلو

 

 

بدین ترتیب با نحوه اصلاح فاکتور فروش در هلو آشنا شدیم.در نظر داشته باشید برای تسلط کامل به نرم افزار حسابداری هلو می توانید پکیج جامع آموزش هلو ویژه بازار کار را از این لینک تهیه نمایید و فرصت های شغلی مناسب برای خود ایجاد نمایید.

 

آموزش ویدیویی نرم افزار هلو (کلیک نمایید)

One thought on “اصلاح فاکتور فروش در هلو

  1. آزاده خواجه میگوید:

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار ما می زارید.
    من همیشه فاکتورهامو اصلاح می کردم اما الان تو بخش اصلاح قفل میشه و فقط امکان حذف فاکتور رو دارم وارد فاکتور نمیشه بتونم آیتم های فاکتور رو تغییر بدم . ممکنه به من بگید چطور این مشکل رو رفع کنم .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟